Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-05-10 18:10:00 i Allmänt,

Ny vecka och det betyder att jag ni befinner mig nere i Båstad igen för några veckors plugg. Och jag kan ju direkt säga det att jag inte tycker att det är så speciellt kul att vara här nere. Skulle hellre vara hemma men det är bara att bita ihop och tänka att jag är hemma om ca en vecka igen då Ika har studentskiva och sen så ska jag troligtvis jobba på Rix FM festival i Stockholm när det drar igång. Så förhoppningsvis så går den här veckan fort och sen är jag hemma i några dagar för att sen åka ner igen för att sen vara här nere i ca en vecka och sen drar jag hem igen. Och sen är det ungefär bara en vecka kvar här nere efter det och då får jag sällskap utav Ika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela