Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-05-17 18:58:03 i Allmänt,

Ny vecka och en halvdag i skolan på det var inte helt fel. Började lite smått att pilla i Selector och imorgon blir det pill i Pro tools. Det blir skoj och sen blir det även förhoppningsvis hemfärd på kvällen. Allt beror väl på aksmolnet när och hur det kommer in. För just nu har det kommit in här nere men än så länge är det bara zon2 och det går att flyga i. Annars om det inte går något flyg imorgon får jag väl sätta mig på ett tåg, för hem ska jag.

Nu ska jag packa lite och sen blir det showprepp inför morgondagens sändning. Gör även väderuppdateringarna hela dagen. Kanalen är Radio Båstad 96,1 eller det går lika bra att lyssna på hemsidan.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-05-20 16:38:33

hej förlåt har inte sett förrän nu. menar du den här veckan? eller nästa? :S fast såg nu att jag kan inte nästa vecka å idag e de ju redan för sent :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela