Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-05-12 18:48:14 i Allmänt,

När det regnar ute är det en sån dag som man bara vill ligga nerbäddad i soffan med choklad och kolla på bra filmer. Men går man i skolan så är det bara att klä på sig och ge sig ut i regnet. Smart var jag ju även att jag inte packade med mig regnjackan när jag åkte ner. Den hänger kvar hemma på galgen i tvättrummet. Men jag var i alla fall smart och tog med mig paraplyt så jag blev inte dyngsur när jag gick till skolan.
Idag var det föreläsning på journalistiken om reportage det var intressant. Nu ska jag sortera ut mina olika förslag till vad jag ska kunna tänkas göra för reportage. Får tänka på det nu de kommande dagarna och sen skicka in ett förslag och hoppas att de tycker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela