Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2010-05-16 10:33:49 i Allmänt,

Kom på igår att jag kunde boka flygbiljett hem. Går då in på SAShemsida och försöker då boka den vanliga ungdomsbiljetten som jag brukar. Men inget fungerade och jag fick igång deras egna chattfunktion så då fick jag till svar att de byter plattform på sidan och därför fungerar det inte att boka ungdomsbiljetter just då. Men jag skulle testa senare igen, men det fungerade inte under kvällen. Så nu imorse när jag vaknade så fungerade det, men då är det samma problem som det var sist att det inte går att betala med mitt kontokort. Men det går ju alltid att lösa. Men sen på nyhterna så kommer besked om att ett nytt askmoln kan vara påväg in mot Sverige. NU håller jag tummarna om att det inte påverkar mitt flyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela