Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-05-20 18:55:55 i Allmänt,

Har varit dött här på bloggen i några dagar nu, har helt enkelt funnits annat att göra. Dessutom är jag hemma och jag försöker njuta utav det fina vädret som inte verkar komma till Båstad. Fick en chock när jag klev av planet på Arlanda i tisdags. Det var så varmt och kvavt och nästan alla gick i shorts och sandaler och där kom jag fullt påklädd och svettades som en tok.

Igår blev det studentskiva på BJ. Det var Ikas och den var helt okej men draget kanske inte var det bästa. Idag har jag suttit ute i solen och njutit av den och det var 28 grader i skuggan, galet. Hade vi haft poolen uppe så hade jag definitivt tagit ett dopp.
Imorgon blir det först ett besök inne i stan innan jag fortsätter in till huvudstaden för att kolla på RIX FM festival.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-05-21 19:39:57

så jag missade inget i onsdags? ;)

Postat av: A

Publicerad 2010-05-21 20:23:14

god kväll ;)

Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Publicerad 2010-05-21 20:46:28

Hejsan!

Skulle du kunna göra min en lite tjänst.

Gå in på min blogg kika igenom den lite och sedan kommentera det senaste inlägget om vad ni tyckte vad som va bra och vad som va dåligt.

du skulle verkligen göra min glad.

Kramar julia

Postat av: johanna

Publicerad 2010-05-21 21:17:30

jag skulle också till rix fm men sket i de :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela