Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-05-27 18:13:52 i Allmänt,

Har haft aircheck med Per idag det gick bra fick lite saker som jag skulle tänka på. Sen gjorde jag klart båda inlämningsuppgifterna i Pro Tools. Ska bara skriva lite kort om vad jag har gjort med varje uppgift och om det var några problem som jag stötte på under processen sen ska de skickas in. Skönt att ha de klara för att kunna koncentrear sig helt på Selector de här närmaste dagarna innan man far hem. Sen när man kommer ner till Båstad igen blir det massor med saker som måste göras, det är ett reportage som ska klippas en promo till den ska göras. Sen ska det även göras en Avatarpromo sen en tenta och ett praktiskt prov på det och sen är hela kursen klar.

Nu ska jag slå på Spotify och höja volymen för nu blir det städning fram tills att Eurovision Song Contest Semi 2 börjar. Tror det blir tufft för Anna att gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela