Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-11-20 19:08:30 i Allmänt,

Idag har jag inte gjort många knop. Legat framför tvn kollandes på Vinterstudion kikat lite på datorn, bara tagit det lugnt helt enkelt. Skönt efter en vecka då jag farit runt och gjort saker i princip sett varenda dag. Visserligen har jag valt det själv och det är grymt kul för det är mesta dels bara massor med radiosaker som görs. Men man behöver en dag att bara kunna vara hemma och vara ibland.
Men jag har inte bara suttit inne hela dagen utan var ut en liten stund och gick ut med Rocko, farmor och farfars lilla hund. Då de var borta på någon marknad. Det var mysigt då det har snöat under dagen och det var alldeles vitt på marken och mysigt helt enkelt!

Nu laddar jag inför matchen ikväll, Real Madrid - Athletic Bilbao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela