Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-11-13 18:21:15 i Allmänt,

Idag har jag bara legat i sängen och kurrerat min förkylning. Den är riktigt envis och vill inte riktigt släppa taget men jag hoppas att den är borta tills på måndag. Roligast blir ju annars min röst på kvällen. Då kan jag låta lite hur som helst. Men jag har en hel dag på mig att bli frisk innan det är måndag och dags för Måndagschill igen.

Fattar inte att det är så sjukt kul att jobba med det programmet. Vi kommer alltid på nya saker som måste göras och det känns som att det inte finns något stopp! Mina veckor är oftast fulla utav pyssel med Måndagschill och så hoppas jag att det kommer att fortsätta vara.

Nu ska jag krypa ner under filten igen och kolla på lite Paradise Hotelavsnitt innan jag förflyttar mig till tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela