Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-11-17 13:26:52 i Allmänt,

Skönt med lite sovmorgon imorse, det behövdes. Att vakna upp av sig själv och känna sig utvilad. Denna vecka har jag lyckats boka upp fullt igen. Jag vet inte hur jag lyckas. Men den mesta utav tiden är pill till Måndagschill, vilket är riktigt skoj. Igår var det basket som stod på schemat. Uppsala Basket spelade mot 08-Sthlm vi hade besök i studion i måndags utav Fredrik Jönzén, lagkapten Uppsala Basket, och Ben Smith som berättade om matchen förväntningar och så vidare. Dessutom fick vi den första exklusiva intervjun med Ben Smith då han precis hade landat i Sverige och blivit spelklar, ganska stort för Måndagschill. Men det var riktigt kul och vi hoppas kunna fortsätta med ett sammarbete.

Idag blir det bandy ikväll med Mickan, Sirius-Edsbyn. Bandy är skoj även om det är riktigt kallt ute.

Men nu ska jag gå och ställa mig i duschen och äta lite mat innan jag börjar göra mig i ordning för att dra in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela