Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-11-24 22:22:41 i Allmänt,

Måndag och tisdag har ägnats åt Måndagschill. Jag och Mickan har börjat med reportaget om tjejhockey. Så igår följde jag med Mickan ut på deras träning i ishallen och frös om fötterna. Men lite material till reportaget fick vi ihop. 
Och jag har även börjat kolla ut lite julklappar som ska inhandlas så snart som möjligt! Är det något jag älskar så är det att handla julklappar. Hur mysigt är det inte att gå runt i butikerna och kolla runt efter julklappar och i högtalarna så hör man julmusik. Något annat som är hur kul som helst är att julpynta huset och det sker på lördag skulle jag gissa. Jag älskar julen helt enkelt!

Hur gött är det inte att lönen kommer infarandes på kontot om några timmar. Julklappar 2010 here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela