Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-11-03 20:17:30 i Allmänt,

Även idag blev det ett besök in till stan och det blev arbetsförmedlingen som var målet idag. Känns nästan som att jag har klippkort hos de. I alla fall denna vecka. Idag var det infomöte om hur jobbgarantin för ungdommar gick till.
Efter det begav vi oss ut på stan. Passande nog fick Ika gå på samma möte. Så vi begav oss ut i regnet och bestämmde oss ganska fort för att ta första bästa tåg hem för att slippa rusket. Väl hemma visar det sig att det blåste storm hemma så jag kröp ganska snabbt ner under en filt och tog fram datorn och här har jag suttit hela dagen i princip!

Nu är det bara en halvtimme kvar tills avspark mellan Milan och Real Madrid. Hala Madrid, säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela