Therese

Så här ser jag på saken

Snö, snö, snö

Publicerad 2010-11-25 15:54:26 i Allmänt,

Det fortsätter att blåsa och snöa. Skönt att vintern är här på riktigt, men det skulle inte förvåna mig om det blir några plusgrader och snön börjar smälta bort lagom till julafton.
Och när det blåser som det gör så yr snön och bildar fina drivor på garageuppfarten så jag har tillbringat den största delen utav dagen ute med att skotta bort snön. Sen har jag även lyckats skotta fram det lilla hålet i gräsmattan där julgranen ska stå. Lite stolt var jag när jag hade fått fram det för ett tag kändes det ganska kört då vi har en rätt stor gräsmatta.

Det kanske är dags att fixa ihop en liten jullista på spotify!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela