Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-11-09 19:00:29 i Allmänt,

Inte frisk än, snarare lite krassligare. Men eftersom jag inte har något att göra så kan jag ändå skriva av mig lite. Har ju inte blivit så mycket av det de senaste dagarna. Helt sjukt egentligen att jag lyckades boka upp hela förra veckan och det har nästan blivit så denna vecka med, och inget utav det har varit jobb. Men mycket utav tiden har gått till Måndagschill och även så denna vecka. Det är riktigt skoj och vi har massor med roliga saker som vi ska göra. På torsdag åker vi och träffar Uppsala Basket och gör lite intervjuer med de, riktigt skoj!

Men som sagt förra veckan var det mycket Måndagschill och så blev det lite arbetsförmedlingen och så träffade jag min gamla ridlärare och hon erbjöd mig ett jobb. Har inte bestämmt mig än om jag nappar på erbjudandet, ska nog fundera lite till! Sen lyckades jag även klämma in en rolig fika med en viss person, men mer än så säger jag inte! Nu har du något att fundera på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela