Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-11-30 19:21:38 i Allmänt,

Jobb stod på schemat idag! Hade kunnat fått ett monsterpass på nästan tolv timmar men fick veta igår att jag "slapp" det. Det blev bara en arbetsdag mellan 9.30-15.00. Skulle egentligen ha börjat vid 9 men eftersom att anslutningsbussen kört i diket och när vi väl kommer till Vattholma så är tåget så pass mycket försenat så vi sätter oss på bussen istället. Men jag kom i alla fall in, så jag klagar inte. Dessutom har jag invarderat mormors lägenhet nu med så då behöver jag inte tänka på hur jag ska ta mig hem, knas med tågen fortfarande.

Men det blir i alla fall jobb imorgon igen och då blir det ett roligt monsterpass, pengarna bara rullar in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela