Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-11-02 21:11:45 i Allmänt,

Jag har lyckats boka in något varje dag denna vecka. Ingen rast ingen ro som det så fint heter. Men konstigt nog är det inget jobb som är inbokat. Men de är ändå massor med skoj. Massor med Måndagschill och annat skoj. Igår gick dagen till Måndagschill kom till radion vid halv tio och vi gick därifrån runt 16:00. Så vi fick lite gjort igår. Men trots att vi var där igår så stoppade det ju inte oss från att gå dit idag också.
Så dagen började med ett besök på Studentradion och lite pill med Måndagschill sen blev det ett besök på arbetsförmedlingen hos jobbcoachen. Efter jobbcoachen tog jag en snabb runda på stan innan jag satte mig på tåget och åkte hem. Fick med mig två linnen från Gina Tricot.
Sen fick man en trevlig överraskning i Vattholma när man hoppas av tåget för att gå till anslutningsbussen. Tjii fick vi som skulle åka med den. Vi hann inte ens fram till busshållplatsen innan den åkte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela