Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-11-25 19:31:20 i Allmänt,

Idag blev det klart vem årets julvärd är och även vilken årets julklapp blir. Båda sakerna är lite svåra att lista ut.

Julvärd blev André Pops. Det känns lite oväntat men ändå riktigt kul. Det känns som att han har blivit "mysgubben", kanske inte rätt ord, med hela svenska folket iom vinterstudion varje vinter. Och han har ju blivit en SVT-profil med åren så varför ska han inte då kunna få vara julvärd. Jag tycker att det är helt rätt!

Sen till årets julklapp där jag kanske kan säga att jag egentligen inte blev så jättechockad fast samtidigt blir jag ändå lite förvånad. Surfplattan blev årets julklapp enligt HandelnsUtredningsInstitut. Första tanken som slår mig är hur kom man på namnet "surfplatta". Hur många kommer inte att missuppfatta detta och köpa en surfbräda istället var min andra tanke?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela