Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2010-10-22 22:23:20 i Allmänt,

Fredagsmys pågår förfullt här hemma just nu väntar jag på att andra omgången av Idol ska börja. Lite konstigt känns det dock i soffan. Den står inte där den brukar. Just nu håller vi på och gör om i vardagsrummet väggarna ska målas och ett nytt golv ska läggas så därför har allt flyttats ut och står i allrummet men jag sitter ändå riktigt skönt. Så det är lite utav det som jag och Ika har hållit på med de två senaste dagarna. Idag tvättade vi väggarna och maskerade listerna.
Imorgon blir det först lite pyssel med Måndagschill och sen blir det hem och kanske måla lite. Tror mamma och pappa vågar låta mig stå och måla lite då vi ska byta golv så då gör det ju inte direkt något om jag råkar droppa lite färg på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela