Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2010-10-08 15:49:18 i Allmänt,

Kom ut från duschen för en liten stund sen, sitter här nu med en inpackning i håret och hoppas att den ska göra lite underverk i mitt annars ganska trista hår. Borde egentligen gå till frissören och klippa mig och kanska lägga i lite slingor igen, brukar alltid göra sussen. Funderar på om man ska ta och lägga i lite mörkare slingor eller om jag ska fortsätta på det ljusa spåret. Gillar mina blonda slingor men det känns som att lite mörkare passar bättre in i tiden.

Ikväll blir det mys framför tvn och Idol, självklart hejas det på favoriten gotlänningen Olle Hedberg. Hur mysig är inte han? Sen ska det förberedas lite inför morgondagens jobb. Blusen ska strykas och lite andra saker ska fixas.
Men först så ska hårpackningen ur håret och det fixar jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela