Therese

Så här ser jag på saken

Julklappar i oktober?

Publicerad 2010-10-08 12:59:56 i Allmänt,

Redan fredag och trots att jag inte gör så mycket vettigt om dagarna, förrutom de dagarna jag jobbar med måndagschill. Så går veckorna riktigt fort. I onsdags när jag träffade Erika så pratade vi om att man nästan kan börja köpa julklappar nu! Man kanske skulle börja med det nu och få konstiga blickar utav släkten när man möter de sen i typ november och man säger att jag redan har köpt klart alla julklapparna! Det kanske skulle vara något så man slipper att springa runt i december bland alla andra uppsalabor som också letar efter just den rätta julklappen?! Fast samtidigt kan jag tycka att det är lite utav grejen med att köpa julklappar, kanske inte vara ute i sista stund veckan innan julafton. Men springa runt i butikerna som spelar julmusik i högtalarna hör ju liksom till. Så jag tror nog att jag väntar några veckor till innan första julklappen inhandlas, i alla fall tills i slutet av november. Eller vem vet jag kanske redan har köpt en julklapp?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela