Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-10-23 23:03:37 i Allmänt,

Blev ett besök in till stan imorse då det skulle pillas lite med Måndagschill. Sen när det var klart så åkte jag hem och satte på mig mjukisbyxor och en ful sliten gammal t-shirt och började måla med mamma och pappa i vardagsrummet. Så nu är det bara en vägg kvar som ska målas sen så ska de målas en gång till och förhoppningsvis så är det golvet kvar sen efter det. Så det är det jag har sysslat med hela dagen trots det är jag trött så det får nog bli en liten tidigare sänggång än igår.
Naturligtvis så kollade jag ju sälvklart på laget i mitt hjärta, Real Madrid. Idag tog de emot Racing Santander hemma på Santiago Bernabeu redan innan dommaren blåste igång matchen hade jag på känn att det skulle bli måånga mål. Hela 6 stycken för Reals del och Racing fick ett tröstmål på slutet som Markus Rosenberg styrde in. Så gött a

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela