Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-10-30 15:21:15 i Allmänt,

Även idag har den största tiden spenderats i soffan med datorn i knät. Men idag har jag faktiskt jobbat. Har jobbat lite med Måndagchill. Även fast vi bara sänder en timme i veckan så pågår det massor med jobb i det tysta och lite utav det har jag jobbat med idag. Det är bloggen som ska uppdateras, samma sak med facebooksidan. Det ska tas kontakt med olika personer för att vi ska kunna få möjlighet att göra olika intervjuer och sånt. Men det är kul för man ser att programmet utvecklas för varje dag som går!

Ikväll blir det en kväll i soffan med datorn i knät. Vid kl 20.00 kollar jag på Herculés-Real Madrid, Hala Madrid! Sen efter det får det nog bli filmen som börjar på tv4 kl 21.30.

Nu ska jag gå och fixa lite med grönsakerna inför dagens middag som blir Tacos, muuuuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela