Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-10-20 19:37:34 i Allmänt,

Shit vad kallt det blivit ute. Från ingenstanns kom kylan. Visst det har varit kallt ett bra tag nu men inte så här kallt. Klass ett varning på snöfall/regn har varit utfärdat här idag men än så länge har jag inte sett någon liten snöflinga falla ner från himmlen. Men det skulle inte förvåna mig om det kommer snart!
Nacken mår inte så bra idag. Att åka moppe igårdagens regn och rusk var kanske inte det bästa då den är stel idag. Så idag har jag gått runt i min Real Madrid-halsduk och bara myst. Många skulle säkert missuppfatta detta och tro att jag bara går runt i den efter Reals seger mot Milan i Champions Leauge under gårdagen, att jag bara går och skryter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela