Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-10-06 21:44:21 i Allmänt,

Igår blev det en heldag i stan. Mamma var ledig så vi åkte in till stan och hämtade upp mormor och åkte till Ikea blev även mat där, köttbullar och potatis. Ikeas köttbullar is the shit. Sen åkte iv och hämtade upp pappa för att åka upp till mormor och fika!

Idag har det också blivit en heldag i stan. Åkte in och mötte upp Mikaela till kl13 så gjorde vi lite saker till Måndagschill och sen vid tre så var det dags att möta upp Erika. Var ju ett tag sen man träffade den flickan så det var grymt kul! Fick även med mig ett par sneakers hem. Ska gå runt i de lite här hemma och se om jag behåller de. Lovar självklart att det kommer upp en bild imorgon och denna gång kommer jag att hålla det! 

Blir nog en tidig sänggång ikväll då det känns som att jag skulle kunna gå och lägga mig nu och somna på direkten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela