Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2010-10-17 21:02:38 i Allmänt,

Denna vecka har det helt enkelt funnits tid till bloggen. Och när jag har haft någon liten stund över så har jag inte prioriterat bloggen, vilket är synd för dig som läsare men det blir så ibland!
Igår var det hopptävling halva dagen då min kusin var iväg och tävlade och det är alltid då som jag inser hur mycket jag egentligen saknar ridningen! Hästar är det bästa jag vet och det kommer alltid att vara så!

Idag blev det först lite pill med Måndagschill. Vi börjar med en ny programserie på måndag nästa vecka och nu var det saker som skulle förberedas till det. Det är något som du inte vill missa! Och sen efter det blev det ett besök hem till morbror som fyller år imorgon!
Och för någon timme sen landade jag i soffan men ska nu ta och flytta mitt pick och pack ut till mitt rum för att kolla på Rallybrudar medans familjen kollar på något annat! Sen blir det nog sängen då jag är ganska trött efter två tidiga mornar och två nätter med alldeles för lite sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela