Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-10-28 19:27:48 i Allmänt,

Kroppen är riktigt trött idag och så ställde troligtvis kroppen in sig på att gå upp tidigt efter två mornar i rad. Vilket kändes idag då jag var ännu tröttare och troligtvis sovit för mycket. Jobb igår och det känns i kroppen efter att ha jobbat två dagar i rad men kul är det att jobba så jag klagar inte och dessutom ger det ju pengar. Efter jobbet igår tog jag en snabbtur på stan och kikade i lite butiker. Inne på Vero Moda hittade jag en grymt snygg kofta, eftersom jag är så lat så har jag inte tagit någon bild än men det kommer. Sen blev det en sallad från Cupido som åts nere på mammas jobb. Sen efter det så kom pappa och vi begav oss ner till Studenternas för att få se Sirius vinna över Sandviken med 5-1, grymt skön seger och en bra start på säsongen.

Idag har jag bara suttit i soffan med datorn i knät och kollade på Paradise Hotell. Till min stora glädje så insåg jag att de lagt upp avsnitten på Tv6play vilket de inte gjorde från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela