Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-10-21 15:58:51 i Allmänt,

Denna dag verkar inte riktigt vara min dag. Först i morse när jag vaknade tänkte jag att idag ska jag ta och baka mina chokladmuffins som brukar vara så populära. Då vi hade kvar grädde från igår när vi gjorde pannkakor. Tar fram alla saker och börjar måtta upp allt. När jag kommer till kakaon så tycker jag att den känns lite för lätt för att kunna innehålla minst 8 matskedar som jag skulle ha. Det var som jag misstänkte det räckte inte så det var bara att plocka in allt igen och låta de upphällda ingredienserna vara kvar i bunken och en plastpåse åkte på.
Efter det blev det ett besök in till duschen och en ny inpackning åkte i håret. Ett nytt märke denna gång som jag tänkte att jag kunde testa även fast jag är nöjd med den andra som jag har. Men denna skulle jag verkligen inte ha testat. Mitt hår ser skitigare ut än vad det gjorde innan så detta var verkligen inte någon hitt! Blir ett nytt besök in till duschen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela