Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-09-11 11:00:42 i Allmänt,

Har varit tyst här i några dagar. Förkylningen tog över kroppen. Nyser jämt och ständigt och näsan bara rinner. Nu har hostan kommit också och när jag pratar låter jag som jag vet inte vad. När jag ska öppna munnen och börja prata så funderar jag innan hur min röst kommer att låta, kommer man at höra vad jag säger. Men det känns som att jag blir bättre för varje dag som går så jag ska inte klaga.

Det var tänkt att jag skulle åka in till arbetsförmedligen igår då det var ett förtag där och hade anställningsintervjuer. Men med tanke på hur jag lät igår så tyckte jag inte att det var någon idé att åka in och snörvla. Så det är bara att fortsätta att leta efter jobb, något borde ju komma snart!

Idag får vi se vad som händer. Det är Kulturnatten inne i stan. Har väl egentligen aldrig riktigt förstått vad det går ut på, kan kanske bero på att man egentligen aldrig var inne på det när man var liten utan det har mer kommit nu på senare dar när Ika har börjat dansa i vuxenlaget och då dansar de inne på Drabanten. Så jag får se om jag följer med in ikväll eller om jag stannar hemma och kollar på fotboll, tycker nog att det låter lite mer lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela