Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-09-18 15:00:41 i Allmänt,

Torsdagen blev en dag i stan, kom inte hem med något. Är ju i behov av ett par sneakers men jag hittar inga som inte riktigt faller mig i smaken så jag får fortsätta leta. Sen skulle det ju inte vara helt fel med ett par stövletter med kilklack piffar så enkelt upp en vanlig vardagsutstyrsel, men det får jag också fortsätta leta efter. Sen finns det lite hål i klädgarderoben som alltid kan fyllas.

Igår blev det stan igen men denna gång blev det Studentradion med Mikaela. Vi har sänt vårt program i snart en månad men har inte haft några jinglar, så nu tyckte vi att det var dags för oss att göra klart de. Så det var i stort sett det jag gjorde hela dagen igår.

Ikväll blir det fotboll för hela slanten, Real Madrid besöker Real Sociedad, och tre nya sköna poäng ska tas!

Du vet väl om att vi har en facebookgrupp på facebook, Måndagschill med Terror och Fencke, gå med där så får du veta vad som händer i programmet. Dessutom har du ett förslag på vad vi ska göra i vem äger vem så maila till [email protected].

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela