Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-09-13 20:04:35 i Allmänt,

Kan väl egentligen sammafatta hela sändningen med ett enda ord... KAOS! Det är ett under att vi fick ihop programmet efter allt sturl. Drygt fem minuter innan sändningsstart var vi klara med loggen, RSC hade inte klarat det men nu kör vi ett simpelt litet sädningssystem Simian som klarade det konstigt nog. Men trots att det var kaos i studion så vet jag att det inte lät som det i själva radion vilket är skönt, då gjorde vi i alla fall någonting rätt.

Nu är jag ledig resten utav veckan, ingenting är inplanerat. Ganska skönt, ska bara söka massor med jobb till tusen!

Tror nog att jag ska gå och hälla upp lite godis i en skål och lägga mig framför tvn och kolla om det finns något roligt att kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela