Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-09-29 15:58:55 i Allmänt,

Har inte direkt blivit något jobbsökande idag heller, skjuter det åt sidan och gör andra saker istället. Att det egentligen ska vara så tråkigt att söka jobb. Man vet när man skickar iväg ansökan att man inte kommer att få något svar och det är kanske det som gör att det blir så tråkigt. Ska det vara så svårt att egentligen skicka ett ja eller nej, eller är det för mycket begärt?!
Idag har jag istället städat hela huset medans syrran har varit inne i stan, bäst att passa på. Så nu är det skinande rent och allt blänker! Snart är det dags att börja med maten och idag blir det pasta med ost och skinksås och efter det tror jag nog att jag ska ta och förbereda lite inför sändningen med Måndagschill på måndag och så ska det sökas lite jobb innan jag kan sätta mig ner framför tvn och ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela