Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-09-01 14:13:08 i Allmänt,

Hösten verkar vara här för att stanna, solens strålar värmer inte lika mycket längre. Dessutom är det första septermber så officielt är det höst nu, vilket det kanske har varit i lite mer än en vecka. Men nu är det okej att plocka fram höstkläderna. De mysiga och varma koftorna åker fram liksom mina snygga stövlar. Lite andra skor får kika fram och sommarskorna åker in i garderoben!
Det är lite vad jag sysslar med i dag, fram med höstskorna och in med sommarskorna. Dessutom hade jag tänkt att jag skulle fixa lite med en utav våra jinglar till måndagschill, vi måste göra en provisorisk så länge tills vi har en riktig, men jag hittar inte någon riktig inseperation och börjar kolla på andra saker istället.

Tror att jag fortsätter med skorna och tar tag i jingelmakandet sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela