Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2010-09-12 20:40:13 i Allmänt,

Hostan är väl egentligen inte bättre idag heller utan den känns nästan jobbigare samtidigt som näsan börjar rinna lite mer igen. Men sändning blir det imorgon vilket fall som helst! Måndagschill med Terror och Fencke på Studentradion 98,9 kl.13-14. Bor/är du inte Uppsala lyssna via webbradion på Studentradion.com. Imorgon får vi besök i studion av Ulrika som dansar folkdans och det är även hon som ställer frågorna i Vem äger vem?! Fencke leder just nu med 3-2 men jag känner att jag har en chans här!

Nu ska jag ta och försöka kurrera min röst lite och hoppas på att den vill vara med imorgon, annars så får jag väl kraxa lite i sändningen och hoppas att man förstår vad jag säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela