Therese

Så här ser jag på saken

Städa

Publicerad 2010-09-02 10:18:28 i Allmänt,

Alla höstskor åkte fram igår, vilket betyder mina stövlar och stövletter. Kollar jag på min skosamling ser jag att det saknas lite skor. Ett par sneakers skulle sitta fint och ett par svarta clarks natalie. Kastade mina 6 år gamla Natalie i början av sommaren då rågummit hade börjat torka i skorna. Men jag får helt enkelt bege mig ut på skojakt så att samlingen blir komplett. Jag skulle egentligen inte ha något emot ett par till stövlar, I love shoes!

Jingelmakandet gick det däremot inte så bra med, hittade absolut ingen insperation, men förhoppningvis blir det bra i alla fall! Ska kolla runt lite idag också och hoppas att jag får någon insperation! Annars så ska det städas, hela huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela