Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-09-28 23:11:00 i Allmänt,

Hela dagen har spenderats inne i stan. Massor med saker till Måndagschill har fixats bla blev det lite bullätning och pappersflygplanskastning mer om det kan du läsa här. Eller varför inte lyssna på programmet på måndag.
Annars har jag inte hunnit gjort så mycket mer. Känns lite som att jobbsökandet har kommit i andra hand nu när det har blivit lite att göra med Måndagschill, men det känns som att vi har kommit igång ordentligt nu och snart borde det rulla på ännu bättre.
Imorgon ska jag ta mig i kragen igen och sätta mig ner och kolla efter olika jobb som ska sökas. Visserligen kan det säkert bli något jobb på Ultuna men det ska jag absolut inte vara helt säker på och bara sitta och vänta utan här ska det sökas för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela