Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-09-30 19:57:14 i Allmänt,

Vädret har visat sig från den bästa sidan nästan hela veckan. Sol och varmt i stort sett varje dag. Okej, nu ska jag erkänna det har ju inte varit sommarvarmt men det har varit riktigt varmt och skönt. Inte mig emot skulle inte vara helt fel faktiskt med en solresa för att få upp färgen lite på kroppen. Idag har jag tillbringat några timmar ute i solen med en bra bok i handen, så lite färg kanske jag har fått i ansiktet. Sen blev det lite Sims-nördande och nu sitter jag med min dator i knät och ska alldeles strax kolla på idol.

Sen får det bli ett besök i duschen för imorgon blir det Studentradion i stort sett hela dagen, skulle jag gissa. Det ska förberedas till programmet på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela