Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2011-04-22 18:45:40 i Allmänt,

Vaknade imorse klockan 10 och insåg att jag sovit drygt 11 timmar, skönt. Det behövdes verkligen i min trötta kropp som inte riktigt vant sig, än, att gå upp så tidigt. Dessutom har jag väl inte heller varit så duktig på att gå och lägga mig i tid. Men nu vaknade jag i alla fall upp utvilad.

Och den här dagen har verkligen gått i lathetens tecken, inte mycket har gjorts. Eller jag kanske till och med ska säga att ABSOLUT ingenting har gjorts. Men nu klockan kvart i sju har jag bestämmt mig för att jag kanske måste försöka göra någon nytta så jag ska gå och fixa lite inför måndagens sändning med Måndagschill. På måndag blir sändningen lite speciell. Vi kommer inte att sända klockan 13-14 som vi brukar utan en timme senare och då även live från forsfestivalen som just nu är i full gång i Engelska parken. Jag tror att det kommer att bli galet kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela