Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2011-04-30 22:43:24 i Allmänt,

Dödare än dödast känner jag mig just nu, inte för att jag riktigt vet hur det känns. Irriterad, ont i huvudet och trött skulle nog sammanfatta min status bäst just nu.

Insåg också precis att det inte går någon buss ut till jobbet imorgon från bussen. Det blir antingen till att gå typ 2 km eller så får jag kånka med mig en cykel på tåget så att jag får ta mig en liten cykeltur. Att kånka med mig cykeln känns bara jobbigt, men det kanske är det smartaste och skönaste alternativet just nu. Men jag fattar inte hur det kommer sig att det inte går en ända buss vid den tiden. Det är skönt att jag bara jobbar varannan söndag.

Men nu har i alla fall polleten ramlat ner ordentligt. Den där rosa lilla lappen som kallas körkort ska nu tas och det ska gå fort. För att åka kollektivt hela tiden är inte kul.

Nu har lilla Terror fått spy av sig lite utav irritationen som fanns inom henne!
Snart får det nog bli sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela