Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2011-04-27 19:41:37 i Allmänt,

Ledig och skön dag igen. Inte så mycket har gjorts, läst lite bok och pillat med lite saker på mitt rum, alltså så som det ska vara när man är ledig. Men imorgon är det slut på friden. Blir till att köra ett pass på Byggmax, chefen ringde för några timmar sen och frågade om jag kunde komma.

Så den planerade trippen in till stan, med eventuellt lite shopping, och ett besök till jobbcoachen blir istället ett 9-19 pass på Byggmax. Men jag klagar inte, det ger mig pengar.
Har även lyckats boka upp alla återstående dagarna nu denna vecka med massor av jobb och alla är på Byggmax, me like!

Om en timme är det dags för det tredje utav de fyra El Clasicorna. I första blev det oavgjort i den andra stod Real Madrid som segrare och nu i den tredje hoppas jag även då få se de vita marängerna från Madrid, Hala Madrid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela