Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2011-04-26 15:50:48 i Allmänt,

Måndag igår vilket betyder att det var dags för Forsfestivalsändningen för Måndagschill. Strålande sol, massor med värme, härliga människor och lite teknikstrul. Kan det bli bättre? Men trots några rundgångar och strömavbrott så flöt sändningen på ganska smärtfritt med tanke på förutsättningarna.

Efter sändningen satte jag mig på tåget hem och åkte upp till farmor och farfar och åt tårta och massor med bullar, godisråttan inom mig vaknade riktigt ordentligt muums. Jag sitter faktiskt och äter godis i skrivande stund med, har kvar godis från påskägget jag fick utav Ika.

Idag har städning stått på schemat, vilket är grymt tråkigt, men med en hel del pauser så blev även det klart för en halvtimme sen.

Imorgon är det fotbollskväll som gäller, Champions Leauge semifinalen, Real Madrid-Barcelona. Malin och Fencke kommer troligtvis och kollar på matchen.

Forsfestivalen i Engelska parken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela