Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2011-04-12 21:50:32 i Allmänt,

Tillbaka på Byggmax igen efter några sjukdagar, fortfarande sjuk men tillräckligt frisk för att gå dit. Fast det var jobbigt ett tag med allt snörvlande och hostande, men jag tog mig igenom det. Eftersom det var dåligt väder var det inte så mycket kunder heller, vilket var ganska skönt att starta upp lite soft efter några "lediga" dagar.

Men efter ett tag började rösten bli mer och mer ansträngd och när jag ska ta betalt av en kund så försvinner rösten helt plötsligt och det enda som kommer ur min mun är något läte som låter som krax krax, typ.

Nu sitter jag här och försöker kurrera rösten för imorgon är det dags för en dag till, två dagar sen är jag ledig igen! Och då ska jag troligtvis iväg och träffa Erika! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela