Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2011-04-21 21:54:34 i Allmänt,

Här är det dödare än dödast. Inte riktigt meningen kanske och det känns som att jag säger det varje gång, det ska inte hända igen. Men den här gången har det faktiskt varit massor med saker i vägen. Har jag inte kommit hem i min vanliga tid från Byggmax och haft massor med saker att göra hemma så har det varit någon grej som jag skulle bort på.
Men nu är jag ledig i över en HEL vecka, lyx, innan det är dags att ta tag i Byggmax igen. Och den gången gör jag det som en riktig anställd. Hittills har jag ju bara haft praktik men nästa fredag är det skarpt läge. Inga kontrakt är skrivna än men allt är klart och nu är det bara att tuta och köra! Hur grymt är inte det?

Galet trött blev jag precis också kan bero på att det inte blev så många timmars sömn inatt. Igår kväll var det dags för det andra El Clasicot av fyra, den här gången i spanska cupen. Matchen gick till förlängning och matchen var klar strax efter kl 00.00, vilket blev max 5 timmars sömn. Men det var det värt eftersom Real Madrid vann matchen och fick äran att lyfta pokalen efter ett x-antal år. Sen att man är smarta och tappa bucklan under gatuparaden med buss och som dessutom bussen kör på och krossar den är ju en helt annan sak.

Imorgon ska jag sooooooooooooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela