Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2011-08-13 23:15:43 i Allmänt,

Det är en ganska trött och sliten Therese som nu har suttit framför datorn sen jag kom hem från Tenstadagen, för någon timme sen. Innan dess var det jobb på Byggmax som gällde. Skulle egentligen ha varit ledig idag men blev inkallad igår och jag är ju inte den som är den utan ställer upp om jag kan, och har lust. Så jag ställde upp trots bara en ledig dag sen förra torsdagen. Men det ger mig pengar!

Fick även frågan idag om jag kunde jobba imorgon också men där kände jag att det räckte. Så det blir en dag ledig innan det är dags att ge sig på det igen. Men det är skönt att det bara är en dag och sen två dagar ledigt, känns som att jag kan behöva de dagarna för att vila upp mig rejällt.

Imorgon tjuvstartar äntligen den spanska fotbollen lite lätt. Det är dags för supercupen mellan Real Madrid och Barcelona, alltså ett El Clascio. Och som Madridista så är det med skräckblandad förtjusning som jag ser framemot matchen, men det är skönt att säsongen snart drar igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela