Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2011-08-17 19:43:24 i Allmänt,

Andra och sista lediga dagen är här och jag sitter fortfarande och snörvlar. Men envis som jag är, lite dum också kanske, så blir det nog jobb imorgon om inget annat inträffar under natten och morgonen. För är det något jag hatar att göra så är det att sjukanmäla mig, visst ligger jag i feber skulle jag inte ens tänka tanken att åka och jobba.

Men den här dagen har i alla fall gått i lathetens tecken. Har mestadels spenderat dagen i sängen kollandes på film, allt för att försöka bli så frisk som möjligt.

Igår var jag in till stan och shoppade med Fia, var visserligen kanske inte det bästa. Men roligt var det ändå och jag kom hem med lite tröjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela