Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2011-08-16 08:58:44 i Allmänt,

Testar för första gången hur det är att blogga från mobilen, känns ganska krångligt och som att den inte riktigt är anpassad för att blogga från mobilen. Ligger i alla fall i sängen och har varit vaken sen klockan sex. Har gått och blivit sjuk, ont i halsen och förkyld. Sicken tur att jag är ledig idag då, så att jag kan bli frisk. Eller?! Nej, hemma blir jag faktiskt inte idag. Ska in till stan och träffa fia, som är hemma en vecka på semester. Och klarade jag av att jobba igår så ska jag nog klara av att gå en runda på stan idag, dessutom var det ett tag sen jag var där så vem vet det kanske slösas bort lite pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela