Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2011-08-02 18:22:38 i Allmänt,

Ledig fram tills på lördag, då det är dags för jobb igen. Jag är inte den som klagar över lite ledighet speciellt inte nu heller då när vädret är som det är. Hela veckan ser det ut att bli bra väder och självklart ska det pressas i solen. Har en inte allt för fin skobränna som jag dragit på mig på jobbet som ska bort, har inte varit lätt att få bort den då jag jobbat när det varit fint väder och när jag väl varit ledig har vädret varit piss.
Men nu ska den bort med start idag. Hela dagen har i stort sett spenderats ute antingen i poolen på en madrass eller uppe på altanen i en solstol, livet är underbart!

Och nu till kvällen har vi även fått besök här hemma utav mormor och morbror Micke, alltid lika roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela