Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2011-02-11 22:16:34 i Allmänt,

Imorse vaknade jag av att vinden ven utanför fönstret och när jag drog undan gardinerna så att jag skulle kunna se ut inser jag att det inte var någon idé - fönstrena var igensnöade. På med mjukisbyxorna, äta frukost och jag funderade ett x-antal gånger varför jag skulle in till stan? Det var snöstorm från hell, som jag så fint skrev på facebook. Men vi hade praktikanter på radion som man måste ta hand om. Så jag och mamma satte oss i bilen och började resan in till stan med destination pappas jobb.
Vi kom in till stan och när jag väl var på Studentradion insåg jag - hur ska jag komma hem? Skolbussarna var inställda imorse och jag antog då att de skulle vara det på eftermiddagen också. Stanna kvar inne i stan inne på Studentradion kände jag inte riktigt var ett alternativ. Så jag gjorde det enklast möjliga. Stanna kvar tills mamma och pappa skulle hem.

Så när jag gick från radion så passade jag på att ta en snabb tur in i butikerna innan jag gick till mammas jobb. Belv en tröja från H&M och en T-shirt från Gina Tricot, har du tur kommer det upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela