Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2011-02-19 23:36:56 i Allmänt,

I torsdags blev det jobbmässa. Men först var jag in och träffade min jobbcoach blev lite intressant prat och med lite tur kan jag ha en praktikplats som kan leda till ett jobb. Men jag vill inte avslöja för mycket och på måndag ska jag ringa och höra mig för. Själva mässan var väl egentligen inte så jättemycket att hänga i granen, som man brukar säga, men jag lämnade mitt cv och ska lägga in det på några andra sidor.

Igår blev det Studentradion och lite jobb med våra praktikanter.

Idag blev det bandy ute i kylan nere på Studenternas. Det var WTbandy som spelade och det blev inte så kallt som jag trodde att det skulle bli. Det var snarare varmt och skönt i solen, så jag kan ju säga att jag njöt där jag stod på läktaren.
Nu på kvällen blev det lite multitasking fotboll i form av Real Madrid på datorn samtidigt som melodifestivalen på tv. Om det inte kommer något pangnummer i sista deltävlingen så vågar jag redan här och nu tippa på att Eric Saade kommer att stå som slutsegrare i Globen om tre veckor i den stora finalen, för vilken show han bjöd på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela