Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2011-02-21 19:28:33 i Allmänt,

Ny vecka och nya möjligheter, som det så fint heter. Måndag idag vilket betyder att det var Måndagschill som stod på schemat och det är alltid lika kul att jobba med det så även idag. Det är sjukt egentligen tänk om inte jag och Mickan hade skickat in programansökan till Studentradion i höstas då hade vi ju inte gjort allt det här roliga.

Något som däremot inte är lika roligt är att jag har något knas med mina tänder. Känns som att tänderna "spänner" och att de är trötta på vänstersida när jag ska tugga, det jobbiga är att jag i vanliga fall brukar tugga på vänstersida. Det började kännas konstigt igår och jag trodde att det skulle släppa tills idag. Men så var icke fallet. Jag har en hög smärttröskel när det gäller munnen men när jag till och med börjar tycka att det är jobbigt så är det kanske dags att ta kontakt med tandläkaren och se om det inte är en infektion eller något sån tråkigt tjaffs. Men det kan också ha något att göra med min visdomstand som håller på och tränger sig fram och den kanske gör så att det blir spänningar på något sätt.
När jag inte ens är sugen på att äta choklad, då är det något som är fel.

Hoppas i alla fall att det går över så att jag slipper ringa till tandläkaren nu ska jag krypa ner under täcket framför tvn och kolla på lite film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela