Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2011-02-14 21:23:06 i Allmänt,

Måndag igen och det betyder att det var dags för Måndagschill. Även denna måndag hade vi ett fullspäckat program och idag fick även våra två praktikanter, Einar och Hannes eller Agge och Affe, gör sin riktiga debut i programmet.

Idag kom även kylan tillbaka och imorse när alarmet på mobilen ringde 06:35 så var det hela -25,4 grader ute. Då funderade jag allvarligt på att gå och lägga mig ner under mitt varma duntäcke igen och när jag såg att det bara var 16 grader inne i rummet var det riktigt nära att jag hamnade under täcket igen.

Du har väl inte missat att det är alla hjärtans dag idag, kan meddela att det kanske finns en person där ute som jag tänker lite extra på just nu men mer än så säger jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela