Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2011-02-23 17:13:30 i Allmänt,

Sitter här med min tejpade vänstertumme som bara råkade hamna under kniven igår när jag stod och skar sallad. Men det är ingen fara med vare sig mig eller med tummen utan tummen fick bara ett litet sår och jag fick inga psykiska men för livet, skämt å sido.

Ska precis göra mig i ordning för att åka in till stan och kolla på bandy. Ikväll börjar Sirius kvartsfinalspelet mot Bollnäs och självklart hoppas jag på att Sirius vinner så att man kan åka och se de igen nästa tisdag då det blir match igen om de skulle vinna. Hur coolt skulle det inte vara om Sirius tog sig ända till final. Tänk en SM-final på Studenternas med Sirius på plan, jag skulle garanterat vara på plats på läktaren.

Imorgon blir det stan då jag ska på någon grej som har med jobbcoachen att göra och sen efter det blir det lite pill med Måndagschill.

Men nu ska understället på och sen drar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela